Slajdy

  • HEADING GOES HERE

    DESCRIPTION GOES HERE

niedziela, 1 kwietnia 2012

Kiev 88CM w studiu

      Będąc posiadaczem sprzętu zza wschodniej granicy z mocowaniem Psixa, nie omieszkałem wypróbować go w studiu. Czas synchronizacji migawki to 1/30s.... i ani deko szybciej nie chce synchronizować. To znaczy- próbowałem wyzwalaczem radiowym oraz "po kablu" zmusić  lampy studyjne do błyskania choćby przy migawce 1/125s, ale nic z tego. Jedynie przy czasie  1/30s  "szedł" sygnał wyzwalający drogą radiową lub kablem synchro do lamp błyskowych. W sumie to tak długi czas naświetlania nie stwarzał problemów bo w tym przypadku sam błysk "zamraża" fotografowany obiekt.
     Po uprzednim przetestowaniu  ustawienia świateł w studiu aparatem cyfrowym , zdecydowałem się aby założyć rolkę filmu Kadak Portra 160 vc do Kieva. Z uwagi na to, że na filmie mieści się 12 klatek formatu 6x6cm to zabawa tym sprzętem nie trwałą długo.  W sumie to mogłem założyć jeszcze ze 2 inne filmy, ale wolałem nie ryzykować  i zobaczyć choć jedną dobrą klatkę z tego jednego Kodaka. Niestety zaufanie do jakichkolwiek wyrobów zza wschodniej granicy mam słabe.
Po skanowaniu okazało się, że ten nieporęczny sprzęt z obiektywem 150mm f 2,8  genialnie nadaje się do studia.
















1 komentarz: